Ви є тут
Запитання-відповідь від експертів - Психологія шкільна
У розділі Дітвори Консультації – Запитання-відповідь від експертів тимчасово немає можливості задати питання та отримати консультації спеціалістів крім консультацій з питань грудного вигодовування. Ми працюємо над тим, щоб цей сервіс знову запрацював повноцінно. Слідкуйте за повідомленнями на сайті про відновлення сервісу. Матеріал попередніх консультацій залишається доступним, щоб знайти інформацію, скористайтеся пошуком на сайті.
Дякуємо за розуміння.
Команда Дітвори
Мене звати Юліан.Мені 14 років. Ізза того що у мене середній бал у школі 9 батькизаборонили телевізор компютер і навіть гуляти.Я уже змирився з тим що не буде ні компютера ні телевізора но я не можу не гуляти.Мені потрібно знайомитись відкривати для себе нове.Підкажіть що робити.
На жаль, часто батьки зловживають своєю владою і намагаються модифікувати поведінку дітей дивними способами.
Часто, з цим мало що можна робити. Хіба задуматися, що ви хочете робити, коли станете старшим, як ви можете стати самостійнішим і цілеспрямовано почати рухатися до своєї мети. Коли ви станете більш самостійним - батьки не зможуть більше забороняти щось і тоді ви зможете обирати, що вам робити, самостійно. А цей період просто треба пережити. Хоча це і складно
Улюблені заняття у сина комп’ютерні ігри та віртуальне спілкування. Cин відвідує школу з небажанням, а друзів, крім віртуальних, у нього немає. Він все быльше стає замкненим, відгорожується від нас. Скажіть будь ласка що стало причиною такої поведінки(дуже хотілось би знати хто винен школа?батьки?) і як це можна змінити?
Моїй донечц1 6 рок1в, 4 м1сяц1. Ми ходимо в перший клас. Дітей в класі 30 чол. За висновком шкільного психолога клас проблемний, не усвідомлює, що школа-це не садок. На уроці математики дитина плаче, доходить до істерик. Так майже кожен урок. На читання, письмо, англ.мову їх ділять на 2 підгрупи. Моя дитина в іншій підгрупі (не в класного керівника). Там плаче дуже рідко. На інших предметах,які веде основна вчителька-не плаче.Вчителю 55 років. Вона часто кричить, лякає дітей, що має право вигнати зі школи. Це робить, щоб якось дати собі раду, бо діти її не слухають. Моя дитина сприймає це в свою сторону, каже, що її виженуть зі школи, якщо вона крапку не втому рядку поставить. Вона старанна, матем.знає прекрасно. Дома займаємось. Пробували робити задання наперед, а на уроці-істерики, все забуває. Порадьте, будь-ласка. Шкода 1 дитини, 1 вчителя.
Вам варто подумати над зміною вчителя і над тим, як давати більше підтримки і безоціночного прийняття вашій доньці, щоб вона могла справитися зі стресом.
З повагою - Наталка Касим
Вам потрібно звернутись до тренерів з фігурного катання. Тільки такий спеціаліст допоможе у Вашому питанні.
Рік тому моя дочка була присутня при тушінні пожару в квартирі , після чого у неї стаються приступи задишки. Кажуть це зв"язано з нервами. Рекомендували лікаря Ростислава Володимировича Заруму. Що підкажете?
На нашу думку, Вам найкраще звернутися у реєстратуру лікарні: 2 34 26 (Мукачево).
З початком навчання у 5 класі дитина почала жалітися на болі у животі та головні болі. Пов язую це з адаптацією у гімназії. Хвилювання було і в 1-4 класвх, але не так виражене. Останню контрольну роботу взагалі не написав, сказав, що болить живіт і голова, він усе забув, нічого не знав. На перерві почав плакати, передзвонив, щоб його забрати. Що робити у даній ситуації?
У випадку появи таких симптомів я би наполегливо рекомендувала звернутися до психолога - адже Ваша дитина входить у підлітковий період і симптоматика може загостритися, якщо нехтувати нею, аж до появи серйозних хвороб.
їй 10 років.Вона завжди скаржиться на однокласників,що вони її ображаю.Я їй пояснюю,що вони їй завидують.А вона каже,що немає чому...
Склалось враження, що при спілкуванні з дочкою кожен з вас залишається при своїй думці. Спробуйте погоджуватись з нею :"Так, ображають. Якими словами? Що відчуваєш? Що хочеш зробити у відповідь - скажи, намалюй, уяви, зроби це з якоюсь річчю, уявляючи тих, хто ображає!"
Бажано бути поруч, не дивуватись потужності негативних проявів чи сліз дитини. Можливо, вона більш охоче прийме Вашу активну допомогу - з ким саме вона хотіла би, щоб переговорили Ви чи тато, чи старші брати, сестри, класний керівник тощо.
Дочці 10 ,ріст 160 см .дуже переживає, пояснення типу "ти -модель.красуня" не підходить. Постійно говорить"Я-маленька"
Рекомендую мамі уважно віднестись до слів "я - маленька": зорієнтуйтесь самостійно чи разом зі спеціалістом який психологічний вік
демонструє дівчинка в поведінці. Виходячи з цього й будуйте свої коментарі щодо її росту. Дієвою, як правило, є казкотерапія чи
складання історії спільно з дитиною щодо того, що її хвилює, з обов"язковим компонентом в сюжеті де те, що приносило незручності
несподівано стало в пригоді для самого героя та для оточуючих. До того ж слід пам"ятати, що з 8-10 років для дитини більш значущою стає думка
Добрий день. Підскажіть будь-ласка чи може емоційно-вольовий вплив дорослих (вчителів, батьків) на молодших школярів групи молодшого шкільного віку (8-9 років) - клас - мати результатом те, що вказані молодші школярі будуть стверджувати про обставини яких не було? Дякую
Теоретично може, а практично - треба розбиратися на місці - що значить емоційно-вольовий вплив, скільки школярів стверджують про якісь обставини, які саме обставини, ну і ще багато запитань.
Точно можна визначити тільки в контакті, а віртуально - неможливо.
З повагою - Наталка Касим
Син розбишака в школі (2 клас) вчителька постійно нарікає що він на перерві непосидющий бігає стрибає, б'ється з дітьми, про що постійно в щоденнику пише зауваження. Я його наказую щоб він був чемний,не б'ю на-казання у нас тиждень без комп'ютера. Потім він приходить зі школи і говорить, що його діти б'ють. Як правильно давати здачу, чи як пише Святе Письмо " вдарили тебе по праві щоці підстав ліву".
Швидше за все, Вашому синові потрібно значно більше, ніж іншим дітям рухатися, така особливість його нервової системи. Сидіння на одному місці протягом уроку дуже сильно втомлює його і створює напруження, яке він намагається скинути на перерві. Коли вчитель, замість того, щоб допомогти дітям, забороняє бігати і стрибати, це напруження посилюється і переростає в агресію до інших дітей.
:в будинку культури свято Миколая, частина дітей отримує подарунки від спонсорів(депутат виділив певну кількість подарунків, іх роздали дітям учасникам свята), частина від батьків(батьки купили своїм дітям глядачам, підписали Миколай роздав) а частина дітей нічого не отримали. Піднімачи це питання на сесії сільської ради я отримав від голови сільської ради що все зроблено правильно, чи дійсно все правильно?
Звичайно ж, таких ситуацій не має бути - дуже важко пояснити дітям, чому одні отримали подарунок, а інші - ні. Великої травми тут не буде, але неприємний осадок лишиться і у дитини і в батьків. То ж депутату чи спонсору, який в такий спосіб хотів пропіаритися варто думати наступного разу, чи такий спосіб, допоможе йому покращити імідж, чи навпаки.Ви також можете більш конкретизувати питання, щоб я могла відповісти Вам більш точно.
З повагою - психолог Наталка Касим
Хлопцям, як правило, дуже важливо, який статус у них в групі. Якщо "постійно зачіпається" = має потребу бути поміченим, визнаним, прийнятим в групу. Можливо, допоможуть коментарі дорослих - батьків, вчителів, - щодо його позитивного
внеску в життя класу, можна ініціювати обговорення між самими підлітками - за що кожен кожного поважає, чого б хотів навчитись,
в тому числі і в цього однокласника. + Спільна діяльність в двійках, трійках (прислухатись до бажання хлопця з ким саме в парі чи трійці
Найперше, що потрібно зробити - це з’ясувати головну причину такої поведінки (при нагоді в довірливій та сприятливій атмосфері поговорити на дану тему "Чому він так поводиться, про що він хоче сказати такою поведінкою, яка мета та кінцева ціль відмови адекватної поведінки на уроках). Після такої розмови можна скласти уявлення, чим викликана відмова слухати вчителів та поводитись відповідно до прийнятих норм, а також скласти план дій що до подолання ситуації, яка склалася (обговорити як було б краще зреагувати на ту чи іншу обставину, як
Можно-ли получить консультации по поводу компьютерной зависимости(?) подростка 14 лет? Своего опыта и знаний уже не хватает,а проблема остается...Спасибо!
О компьютерной зависимости подростков из своей практики могу озвучить два наблюдения:
1. Часто старшее поколение или переоценивает или недооценивает опасность привыкания подростающего человечка к компьютеру;
2. Часто проблема зависимости в реальных обращениях клиентов была связана с дефицитами общения и другими проблемами в отношениях подростка с папой.
Исходя из этого, рекомендую очную консультацию со специалистом.
С уважением, Виктория Башкирева
Хочу задати питання Башкірєвим, адже у них багато досвіду у роботі з учителями. Я бачила їх інтервю на Тисі. Наш учитель у початковій школі веде себе так, що я починаю хвилюватися з приводу психологічного стану дитини. Вона, напркилад, цілий клас наказує за провину однієї дитини, обвинувачує за невеликі "шалості" сина при інших батьках (видумує при цьому і говорить неправду). І взагалі поводиться так, ніби діти їй вороги, і тільки й хочуть що їй напакостити. Я говорю з сином, щоб не звертав уваги, забирати не хочеться, бо останній рік вчаться. З вчителем говорити немає смислу, вона думає, що завжди права. Як пояснювати дитині цю ситуацію, щоб не виникло у неї недовіри до всіх вчителів на майбутнє? Дякую.
Трохи бракує інформації, що саме Вас хвилює у психологічному стані сина і яка його особиста думка щодо вчительки, щодо шансу перевестися в інший клас чи заклад.
Відомий вислів :"Якщо не можеш змінити ситуацію, зміни своє ставлення до неї!", виходячи з якого можна рекомендувати Вам спочатку опрацювати своє ставлення до вчительки у такому напрямку - що корисного може винести Ваш син від спілкування з таким типажем людей, для яких існує єдина вірна точка зору - і вона - їхня? Не звертати увагу у молодшому шкільному віці – заскладна психологічна навичка.
Відповідає: Лілія Нікітіна, психолог
Думаю, що не варто віддавати у школу дитину раніше. Чим старша дитина, тим зріліша вона у фізичному, психологічному та інтелектуальному плані. Тому тим легше їй буде пристосуватися до нових умов у школі.
Відповідає: Вікторія Башкірєва, сімейний та дитячий психолог