Учитель года

14 постів / 0 нове
Останнє повідомлення
Зображення користувача Panda.
Не в мережі
Останній вхід: 12 років 9 місяців тому
Зареєстрований: 26/10/2011 - 13:19
Матеріали: 14
Учитель года

Внимание! "учитель года" 

Дети пришли в первый класс к хорошему учителю (по собранным сведениям).

После первого класса уходят двое детей. Что это?! Конфликт с учителем. После второго класса уходят двое детей - конфликт с учителем?!  После третьего класса уходят двое детей. Опять из-за учителя. Дальше еще интереснее - начало 4-го выпускного класса - уходят трое детей! 

Что это - проблемные дети или неадекватные родители? Или учитель, которому позволено многое,

Потому,что директор родственник?               Далее будет...

Зображення користувача amelie.
Не в мережі
Останній вхід: 9 років 4 місяці тому
Зареєстрований: 08/09/2011 - 09:02
Матеріали: 247

Я так понимаю - это начальная школа?  Если да, то первый раз слышу, чтобы столько деток ушли из класса. А что с этим учителем не так?

Зображення користувача Panda.
Не в мережі
Останній вхід: 12 років 9 місяців тому
Зареєстрований: 26/10/2011 - 13:19
Матеріали: 14

Интересный вопрос - что не так?  Ситуация: один ребенок прячет у другого спорт.обувь для урока физкультуры. Весь класс учитель заставляет писать следующее:  я, такой-то, сорвал уроки математики, чтения, потому что спрятал обувь товарища.подвел весь класс. Причем уроки не ведет учитель, ибо ищет виновного. Весь класс сидит и ждет два урока, пока найдут виновного. Учитель звонит маме на работу и просит привезти ее ребенку обувь. Можна было найти много вариантов и не создавать такую ситуацию. И уроки дети прорабатывают самостоятельно дома, потому что их не было. Главное в этом то, что дети признали себя виновными в том, чего не совершали.             

Продолжение следует....

Зображення користувача Наталка_Касим.
Не в мережі
Останній вхід: 5 років 5 місяців тому
Зареєстрований: 03/09/2011 - 12:32
Матеріали: 537

От саме тому я би не довіряла зібраним відомостям, а познайомилася зі вчителями перед вибором того, в кого мої діти вчитимуться.

Мої критерії - демократичність у стосунках вчитель-учень (це найважливіше, у вчителя з авторитарним мишленням мої діти навряд чи вчитимуться)

- повага до учнів як до особистостей

- психічна стійкість в екстремальних умовах (наприклад на перерві Lol

- здатність брати на себе відповідальність за клас

- креативність і нестандартність мишлення, відсутність совкових стереотипів (наприклад моралі, вичитаної з підручників з укр. мови - це просто пекло зі стереотипів і комплексів!!!)

 - знання і розуміння сучасних трендів у освіті, володіння комп'ютером і інтернетом.

Від батьків теж багато що залежить у класі, у стосунках між вчителем і учнями, але якщо вчитель передпенсійного віку і намагається всім дітям у класі привити комплекс провини - я би своїх дітей переводила в інший клас якнайшвидше. 

Зображення користувача Monika.
Не в мережі
Останній вхід: 11 років 6 місяців тому
Зареєстрований: 20/09/2011 - 21:33
Матеріали: 133

Наталка правильно сказала Smile Для мене вчитель,який на перерві кричить: психічно не стійкий Smile

Panda, у вас какой-то странный учитель, у него все в порядке с точки зрения психики? Это же младшие дети, как с ними можно так?? Такой учитель только травмирует детей и может создать у ребенка негативный образ учителя на всю жизнь! После такого будет ли ребенок доверять другим учителям?

Зображення користувача Наталка_Касим.
Не в мережі
Останній вхід: 5 років 5 місяців тому
Зареєстрований: 03/09/2011 - 12:32
Матеріали: 537

написано Panda

Интересный вопрос - что не так?  Ситуация: один ребенок прячет у другого спорт.обувь для урока физкультуры. Весь класс учитель заставляет писать следующее:  я, такой-то, сорвал уроки математики, чтения, потому что спрятал обувь товарища.подвел весь класс. Причем уроки не ведет учитель, ибо ищет виновного. Весь класс сидит и ждет два урока, пока найдут виновного. Учитель звонит маме на работу и просит привезти ее ребенку обувь. Можна было найти много вариантов и не создавать такую ситуацию. И уроки дети прорабатывают самостоятельно дома, потому что их не было. Главное в этом то, что дети признали себя виновными в том, чего не совершали.             

Продолжение следует....

Стосовно конкретно цієї ситуації - звичайно, діагнози ставити по інтернету - заняття не надто благородне, але як я це відчуваю - людина має сильну потребу у владі і активно реалізовує її. Біда тільки, що явно не на користь дітям.

Це до речі, часто стається з учителями саме молодших класів - надто вже грунт піддатливий для реалізації такої потреби. І тут справа в тому, яким саме шляхом людина свою потребу реалізовує - можна об'єднати клас навколо навчання і вести дітей, не тиснучи на них, а транслюючи їм свою впевненість і розвиваючи творчі задатки - в результаті отримаємо досить успішний клас із гарним потенціалом.

Можна скотитися у стосунки між учнями - в результаті клас буде сильно поляризований, якщо є "любимчики", а результати навчання будуть дуже залежати від сімейних установок, можливі проблеми з цькуванням одних дітей іншими, т.зв. "буллінг".

 А можна об'єднати клас проти себе - такий клас надто нестійкий як єдиний організм і при першій можливості після зникнення причини об'єднання розпадеться на групки, а після виходу з колектива (напр. закінчення школи) - учасники з великою імовірністю не будуть підтримувати стосунки взагалі.

 

Одразу попереджаю - ця класифікація дуже приблизна, написана серед ночі і не претендує на єдино правильний варіант. Але по конкретній ситуації схоже, що клас таки розсипається, єдності нема і їй нема звідки взятися. Загалом, вчителя - на психотерапію Wink 

Зображення користувача Panda.
Не в мережі
Останній вхід: 12 років 9 місяців тому
Зареєстрований: 26/10/2011 - 13:19
Матеріали: 14

Вы правы. 1-го сентабря после того, как учитель узнал, что дети ушли из класса, была произнесена фраза:"Они предатели. Предали класс и учителя". Любимчики стали звонить детям и озвучивать эту фразу. Возможно мы относимся с предубеждением к учителю, не исключаю, но уж слишком много отрицательных фактов. Очередной пример.              

После осеннего утренника учитель принес в класс реквизит - разнос с пирожками. Были родители с младшими братьями и сестрами. Учитель стал угощать класс. Подходит младший брат нашей одноклассницы и протягивает ручку к пирожкам. Нонсенс! Учитель говорит: "Это только для наших детей". Это говорит учитель - мама - женщина - человек? 

Продолжение следует...

Зображення користувача Олеся.
Не в мережі
Останній вхід: 11 років 6 місяців тому
Зареєстрований: 21/09/2011 - 14:06
Матеріали: 241

Panda, а коли стало зрозумілим, що собою являє ця людина? Чому ти не забрала дитину? Чому тільки зараз (я так розумію, це не 1-2 клас) діти йдуть геть? А про пирожки й дитину - це взагалі такого уявити не можу Sad

Зображення користувача Monika.
Не в мережі
Останній вхід: 11 років 6 місяців тому
Зареєстрований: 20/09/2011 - 21:33
Матеріали: 133

написано Panda

После осеннего утренника учитель принес в класс реквизит - разнос с пирожками. Были родители с младшими братьями и сестрами. Учитель стал угощать класс. Подходит младший брат нашей одноклассницы и протягивает ручку к пирожкам. Нонсенс! Учитель говорит: "Это только для наших детей". Это говорит учитель - мама - женщина - человек? 

Капець Sad Я таке собі навіть уявити не можу. Може, у цієї жінки своїх дітей немає, тому вона така?

Зображення користувача Наталка_Касим.
Не в мережі
Останній вхід: 5 років 5 місяців тому
Зареєстрований: 03/09/2011 - 12:32
Матеріали: 537

Моніка, навіть якщо дітей нема - це не виправдання для педагога, ну правда.

У школі вона на роботі, і що в неї там вдома не має нікого стосуватися - це все одно, якби психолог починав розповідати клієнту як у нього, психолога, все погано і навішувати на клієнта своїх тараканів.

Я теж уявити собі не можу таке.

Зображення користувача Panda.
Не в мережі
Останній вхід: 12 років 9 місяців тому
Зареєстрований: 26/10/2011 - 13:19
Матеріали: 14

Дети у учительницы есть, уже взрослые и внучка есть - около года. Что руководит этим человеком в его поступках я понять не могу. Есть в классе дети, которые не посещают "продленку". К ним особое отношение. Один из вариантов: приносят родители угощение в класс на день рождения ребенка. Угощение и поздравление происходит после обеда. Детям, которые уходят домой после уроков  ни разу с начала года не предложила учитель остаться на 15 минут и поучаствовать в празднике. Даже был случай, когда двое детей вошли в класс после дополнительного иностранного за портфелями, дети ели торт, учитель слова не произнес. Дети взяли сумки и вышли из класса. Мы с мамой другого ребенка стояли в коридоре (двери все открыты - все слышно, даже шепет), глаза у нас были, я думаю, огромны от удивления.

Сторінки

Зайдіть або зареєструйтеся щоб додавати пости