Ви є тут

У Німеччині будуть ізолювати обдарованих дітей

У Німеччині був проведений експеримент, під час якого були створені окремі класи для обдарованих дітей. Тепер німецькі вчені хочуть перетворити цей принцип в правило.

«Абсолютно однозначно, що створення окремих класів для обдарованих дітей має багато переваг. Ми настійно рекомендуємо організовувати такі класи там, де проживає багато дітей, в першу чергу у великих містах», - розповідає професор психології університету Вюрцбурга Вольфганг Шнайдер.

Експерт зробив такий висновок після проведення досліджень, в яких брали участь 1000 учнів восьми гімназій Баварії і Ваден-Вюртембурга. При цьому вчені порівнювали обдарованих дітей, які навчалися в спеціальних класах, з обдарованими дітьми, які навчалися разом зі своїми менш талановитими однолітками.

Виявилося, що особливо обдаровані діти показували кращі успіхи, якщо вчилися в класі з такими ж, як вони самі. Не має значення - математика чи, німецька, англійська або біологія - за всіма без винятку предметами талановиті учні встигали краще, якщо відвідували не звичайні змішані класи. Вчені пояснюють це так: коли особливо обдаровані малюки знаходяться в компанії таких же, як і вони, то можуть більш відкрито виявляти прагнення до знань.

«Як правило, учні таких спеціальних класів відчувають себе дуже добре. Багато хто з них розповідали, що їм нарешті знову подобається ходити в школу, тому що в початкових класах у них був негативний досвід», - зазначає Вольфганг Шнайдер.

Батьки дітей, які навчаються в спеціальних класах, також дуже задоволені. «Багато хто з них, коли їхні малята вчилися в початковій школі, відчували, що їх дітям не місце в звичайних класах. Тепер же, коли малюки вчаться в спеціальних класах, батьки зітхнули з полегшенням», - вважає вчений.

Вчителям також подобається працювати з обдарованими дітьми. Незважаючи на те, що доводиться краще готуватися до занять, педагоги цінують можливість використовувати додатковий цікавий матеріал.

Джерело: http://babyreporter.eu.

Коментарі
Зображення користувача milkyfairy.
milkyfairy

13/03/2013

Мне эта идея, хоть не лишена недостатков, нравится гораздо больше, чем создание классов "для отстающих", как зачастую практикуется у нас Sad

Зображення користувача amelie.
amelie

13/03/2013

Це тоді потрібно робити якось з першого класу. Але як будуть до школи виясняти,хто обдарований?

Зображення користувача Maryann.
Maryann

13/03/2013

Ідею можна реалізувати лише у містах, щоб набрати відповідну кількість дітей у класах для обдарованих (а що робити обдарованим дітям у сільській місцевості?). І, правильно пише amelie, виходить, що тільки після початкової школи вдасться виявити таких дітей.

У нас теж пробують щось подібне (спеціалізовані класи за програмою "Інтелект України"), але там батьки вирішують, чи давати дітей у такі класи, чи ні - тобто присутня необєктивність при визначенні "обдарованості" дитини. Вже не кажучи про те, що програма далека від досконалості: http://ditvora.com.ua/forum/intelekt-ukrajini.

Зображення користувача amelie.
amelie

13/03/2013

Цікавилася цією програмою. Ніби й все правильно, але щось мені не віриться, що знайдуться такі вчителі, які вкладуть у викладання душу, щоб вона працювала Sad

Зображення користувача Наталка_Касим.
Наталка_Касим

15/03/2013

Трохи критики )
Перше - для обдарованих дітей найбільше підходить саме домашнє навчання. В Німеччині воно заборонене.
Друге - всі діти обдаровані. Академічно обдарованих - тільки від 8 до 20 відсотків. Чому не робити класи для різних типів обдарованості - незрозуміло.
І третє - колись зустрічала експеримент, коли брали простих дітей, робили з них "обдарований" клас - і вони показували значно вищу якість навчання. Може ставлення варто змінити, а не класифікувати і сортувати?
Але то так, просто думки )

Додати відповідь