Ви є тут

Психологія шкільна

Що робити

14/04/2017

На жаль, часто батьки зловживають своєю владою і намагаються модифікувати поведінку дітей дивними способами.

Часто, з цим мало що можна робити. Хіба задуматися, що ви хочете робити, коли станете старшим, як ви можете стати самостійнішим і цілеспрямовано почати рухатися до своєї мети. Коли ви станете більш самостійним - батьки не зможуть більше забороняти щось і тоді ви зможете обирати, що вам робити, самостійно. А цей період просто треба пережити. Хоча це і складно

Читати далі
  • 1138
  • 0

дитина плаче

25/03/2015

Вам варто подумати над зміною вчителя і над тим, як давати більше підтримки і безоціночного прийняття вашій доньці, щоб вона могла справитися зі стресом.
З повагою - Наталка Касим

Читати далі
  • 2254
  • 0

Що робити , якщо дитина боїться контрольних робіт?

05/12/2013

 У випадку появи таких симптомів я би наполегливо рекомендувала звернутися до психолога - адже Ваша дитина входить у підлітковий період і симптоматика може загостритися, якщо нехтувати нею, аж до появи серйозних хвороб.

Читати далі
  • 1999
  • 0

Занижена самооцінка у дочки

07/02/2013

Склалось враження, що при спілкуванні з дочкою кожен з вас залишається при своїй думці. Спробуйте погоджуватись з нею :"Так, ображають. Якими словами? Що відчуваєш? Що хочеш зробити у відповідь - скажи, намалюй, уяви, зроби це з якоюсь річчю, уявляючи тих, хто ображає!"
Бажано бути поруч, не дивуватись потужності негативних проявів чи сліз дитини. Можливо, вона більш охоче прийме Вашу активну допомогу - з ким саме вона хотіла би, щоб переговорили Ви чи тато, чи старші брати, сестри, класний керівник тощо. 

Читати далі
  • 1866
  • 0

високий ріст дочки і комплекси з приводу цього

27/07/2012

Рекомендую мамі уважно віднестись до слів "я - маленька": зорієнтуйтесь самостійно чи разом зі спеціалістом який психологічний вік
демонструє дівчинка в поведінці. Виходячи з цього й будуйте свої коментарі щодо її росту. Дієвою, як правило, є казкотерапія чи
складання історії спільно з дитиною щодо того, що її хвилює, з обов"язковим компонентом в сюжеті де те, що приносило незручності
несподівано стало в пригоді для самого героя та для оточуючих. До того ж слід пам"ятати, що з 8-10 років для дитини більш значущою стає думка

Читати далі
  • 2015
  • 0

Вплив дорослих на молодших школярів

21/06/2012

Теоретично може, а практично - треба розбиратися на місці - що значить емоційно-вольовий вплив, скільки школярів стверджують про якісь обставини, які саме обставини, ну і ще багато запитань.
Точно можна визначити тільки в контакті, а віртуально - неможливо.
З повагою - Наталка Касим

Читати далі
  • 1915
  • 0

Син розбишака.

16/03/2012

Швидше за все, Вашому синові потрібно значно більше, ніж іншим дітям рухатися, така особливість його нервової системи. Сидіння на одному місці протягом уроку дуже сильно втомлює його і створює напруження, яке він намагається скинути на перерві. Коли вчитель, замість того, щоб допомогти дітям, забороняє бігати і стрибати, це напруження посилюється і переростає в агресію до інших дітей.

Читати далі
  • 2360
  • 0

Сторінки