Морський бій та інші ігри на папері
21/07/2011
- 1
Хрестики-нолики
Ця гра, мабуть відома кожному, вона настільки проста, що у варіанті поля 3 на 3, ви можете гратися із зовсім малою дитиною. Для старших – поле збільшується, на скільки ви з дитиною домовитеся.
Балда
Поле гри «балда» звичайно являє собою квадрат з 25-ти клітин. У середній ряд цього квадрата вписується довільне слово довжиною 5 букв - початкове слово гри.
На кожному ході гравець повинен вписати в порожню клітинку поля, що є сусідою з заповненою, свою букву так, щоб з букв на полі можна було скласти слово якомога більшої довжини за такими правилами: у кожній клітинці поля може стояти тільки одна буква. Ходи робляться гравцями по черзі. Складаються слова переходами по сусідніх клітин, розташованих під прямими кутами або в лінію в горизонтальному або вертикальному. Слово має бути загальним іменником в початковій формі (однині і називному відмінку або множині і називному відмінку у разі слова, що не вживається в однині). При складанні слова слід задіяти додану літеру. Слова не повинні повторюватися в одній грі. За кожну букву в слові складеному нараховується одне очко гравцеві.
Гра закінчується при заповненні всіх клітинок поля, або якщо один з гравців здається. У деяких варіантах балди гра також закінчується якщо гравець двічі поспіль пропустив свій хід.
Цю гру можна грати й в іноземному варіанті, у залежності від того, яку мову вивчає ваша дитина. Це розвине її словниковий запас при вивченні мови.
Пограти в онлайн-гру «Балда» можна тут.
Морський бій
"Морський бій" - гра, знайома нам ще з дитинства.
У вашому розпорядженні 2 поля розміром 10 на 10 клітин. Кожне поле має свої координати: ліва сторона нумерується від 1 до 10, а верх - від А до И. На першому полі ви розставляєте свої кораблі. А на другому - будете відзначати ваші постріли по флотилії суперника.
Стандартна флотилія складається з одного чотирипалубних крейсера (4 клітинки), двох трипалубних (3 клітинки), трьох двопалубних (2 клітинки), і чотирьох однопалубних (1 клітинка). Кораблі розставляються таким чином, щоб вони не стикалися один з одним ні бортами, ні кутами.
Після розміщення починається гра, коли гравці по черзі стріляють по кораблях противника, називаючи ті або інші координати (А5, Б7, Е10 і т.д.). На ігрових полях відзначаються постріли вашого суперника і ваші власні. Якщо попадання відбувається у частину корабля, то говорять: «Поранив!», якщо попадання знищило корабель, то кажуть: «Потопив!» і продовжує гравець, що попав. Якщо ж гравець «стріляє» у пусту клітинку, то кажуть: «Мимо!» і продовжує інший гравець.
Мета гри - потопити всі кораблі супротивника раніше, ніж супротивник зможе потопити ваші!
Завантажити поле гри для морського бою для друку ви можете тут у форматі документу Word, PDF-документу або зображення JPG.
Пограти в онлайн-гру «Морський бій» можна тут.
Ім’я-місто-тварина-рослина-предмет
Для гри потрібно розмітити листочок на 6 стовпчиків, зверху кожного пишемо: "Ім'я, Місто, Рослина, Тварина, Предмет, Бали ". Останній стовпчик: для підрахунку балів.
Суть гри. Обираємо літеру: хто-небудь з гравців подумки вимовляє алфавіт, коли інший гравець вимовляє "стоп", перший озвучує букву, на якій він зупинився, на цю букву і пишемо слова. У стовпчики. Потрібно чим швидше заповнити стовпчики, адже перший, хто заповнив, каже «стоп», і гра зупиняється, проводиться підрахунок балів.
Бали рахуємо так: якщо твоя відповідь ні з ким не збігалася - отримуєш 10 балів, якщо збігається - 5, а якщо немає відповіді - 0. Підраховуються бали, записуються, а в кінці гри сумуються.
Назви стовпчиків можна обирати довільно у відповідності до віку дитини та її інтересів, можна збільшувати число стовпчиків. Ми з семирічною донею граємо «Імена-Рослина-Тварина-Предмет-Страва-Машина».
Шибениця
Гра на папері для двох осіб.
Один з гравців загадує слово - пише на папері першу і останню букву слова і відзначає місця для інших букв, наприклад рисками (існує також варіант, коли спочатку всі букви слова невідомі). Також малюється шибениця із зашморгом.
Другий гравець пропонує букву, яка може входити в це слово. Якщо така буква є в слові, то перший гравець пише її над відповідними цій букві рисками - стільки разів, скільки вона зустрічається в слові. Якщо такої букви немає, то до шибениці додається коло в петлі, що зображає голову. Другий гравець продовжує відгадувати букви до тих пір, поки не відгадає все слово. За кожну неправильну відповідь перший гравець додає одну частину тулуба до шибениці (зазвичай їх 6 - голова, тулуб, 2 руки і 2 ноги, існує також варіант з 8 частинами - додаються ступні, а також найдовший варіант, коли спочатку за не відгадану букву малюються частини самої шибениці).
Якщо тулуб в шибениці намальовано повністю, то гравець програє, вважається повішеним. Якщо гравцю вдається вгадати слово, він виграє і може загадувати слово.
26/11/2014