Як ви вважаєте, чи можна заставляти дитину ходити на гурток (танці, спорт, інше), якщо вона заявляє, що керівник їй не подобається?
Ходила мая донька на танці, була закохана у керівника, цілий рік проходила, а потім - "не піду більше туди і все! Я не добилася від неї, що сталося, переконувала її, що так не можна кидати все, але прийшлося її забрати. Тепер (через рік) записалися в іншу школу. Побачимо, як буде. А ви як би поступили? Чи було у вас така ситуація?
Взагалі, ясно,що має. Особливо для маленьких дітей, і таких, на яких вдома не сваряться надто. А то накричить тренер чи викладач, й у се - дитині відбили охоту займатися. Вчитель – це атмосфера в колективі, тому дуже важливо, щоб він сам був правильним, спокійним і передавав це своїм вихованцям. Тільки ось деяких вчителів треба спочатку на сеанси до психолога відправити
Є такі діти, які звикають до будь-якого вчителя, вони спокійніші, терплячі, чи що... А є такі, які мають змалку власну думку і спробуй їх вмовити
це точно! іноді приходила на тренуання сина, тренер кричить, свариться, а їм хоч би що: звикли. головне, що уи свій улюблений футбол грають
Преподаватель на танцах у моих детей - их кумир. И хоть сын в свое время прямо боялся его и не хотел ходить по субботам, когда он вел, но дочка - прямо млеет и тает))) И Наталью Юрьевну (кто ходит в ТКД, тот знает, о ком я) обожает, хоть она и очень строгая и требовательная, но дочка все мечтает, когда вырастет, "стать тетей Наташей"
В пятницу мы были на первом занятии у Анжелики Анатольевны в Танцевальной корпорации друзей, и надеюсь, моей дочери так же понравится преподаватель, как и твоей
Стосунки між викладачем і учнем є дуже важливими і варто прислухатися до дитини. В дитинстві я займалася музикою. Сама записалася на гурток, просто марила грою на інструменті. Вчилася у вчительки, з якою у нас, як я зараз все аналізую, була взаємна антипатія. Ми витрачали час не на навчання, а на якісь безглузді розборки. Для мене моє хобі стало мукою, я вже подумувала кидати навчання, але батьки перевели мене до іншої. Якби я вчилася у цієї другої вчительки весь час, хто знає, може це було б моєю професією.
не просто бути керівником гуртків, сама керівник гуртків в еколого-натуралістичногому центрі (бувша станція юних натуралістів). але у нас така специфіка роботи, що думаєш чим би зайняти дітей. сидіти ще на одному уроці діти не хочуть, і видумовуєш як би їм і матеріал трохи викласти і цікавим заняти. а дітям цікавий лише на комп"ютер, в живий куточок бігають лише на перших порах, а вже вивчати природу нєа... і деколи відчуваєш себе аніматором а керівництво вимагає явку дітей, а заставити дітей ходити не можеш, от так...
У нас була така ситуація, коли донька відмовлялася ходити на тренування. Говоривши з дитиною, вияснити причину не змогла, підішла до тренера - вона сказала, що вигнала її з заняття. Тренр сказала, що кричить на тих дітей, з яких бачить результату, і дуууже не любить коли діти сачкують, от і вийшов конфлікт. Я попросила тренера не виганяти більше, а придумати інше покарання, і про все говорити мені, а я буду говорити з дитиною. І тепер у нас все нормально - дитина з радістю ходить на тренування, хоча тренер на них кричить. Кричать і в школах на дітей (не раз чула),і обзивають "дебілами" - на уроці з фізкультури..., але ж ми не забираємо їх і не переводимо в іншу школу, бо дитині вчителька не подобається, а пояснюємо дитині чому саме так вчителька себе поводить... Треба не тільки у дітей виясняти причину протистояння, а й у педагога, і вирішувати проблему втрьох (батьки, дитина, педагог).
У нас такі ситуації були десь 4 рази (дочка відмовлялась ходити на тренування). Що ми тільки не пробували і гуртки міняли і тренерів міняли (спочатку їй все подобалось а потім категорично відмовлялась і все), робили довготривалі перериви і т. д. В результаті за 3 роки блуждань ми повернулись до першого тренера, якого мала зараз обожнює. Причина була в тому що ій було важко займатись, чим довше займаєшся тим до тебе вимоги більші, і коли нагрузка збільшувалась тоді вона і нехотіла займатись, а зараз просто доросліша стала і розуміє що потрібно докладати зусилля.