Ви є тут

Закарпатське обласне управління у справах захисту прав споживачів

Органи місцевої влади
0
Ще нема голосів
  • 6364
  • 7
  • Телефони: 
    (0312) 61-63-74, 3-20-85
  • Керівник: 
    Танчинець Віталій Миколайович
  • Розташування
    Закарпатська обл
    м.Ужгород
    пл. Петефі, 14
Коментарі
Зображення користувача Гість.
Гість

25/07/2017

Доброго дня!

 

 

 

Маю неприємні фото та враження від відвідування супермаркету Вопак, що в Ужгороді на вул. Капушанській.

 

Вчора я помітила ряд товарів, які давно мали бути давно у смітнику, а не на прилавку, до прикладу:

 

- морепродукти з морозилки - я знайшла продукти з 5ти-місячною просрочкою. Стан продуктів ви можете побачити на фото, на деяких з них дати вжитку ще хороші! Продавці явно не знають, як має виглядати якісний продукт, тому що після того, як я виклала на морозильну камеру зверху продукти, що на фото, вони поклали на місце ті, на яких дата вжитку по ціннику до 2018 року. Ви уявіть собі,  що з ними буде до 18 року!

 

- акційні соленики без дати виробництва на них. Мене підвели до стенду, де описана вся інформація на рахунок даної продукціі, але дати виготовлення на ній нема. Сама адміністратор, пані Анжеліка, була здивована і доказувала, що на стенді зроблена ксерокопія документу, а дата просто на копіі не відобразилась.

 

-  на ковбасному відділі висить шматок бастурми абсолютно без дат на ціннику. Мені сказали, що вона довго може зберігатись і вона ще хороша. Але вона твердіша за камінь!

 

- знайшла фасовані цукерки без дат і просила винести зошит з датами виробництва - цукерки адміністратор забрав, зошит так і не винесли.

 

- купила просрочені осьминоги, які мені продали без проблем. Викликала поліцію. Хотіла зафіксувати факт протерміновки продукту і дуже розчарувалась - мене юнаки-патрульні почали питати, чи я з Ужгорода, тому що всі місцеві знають, що сюди краще не ходити… нічого не зробили, ніякого акту не склали, штрафувати не мають права. Патрульні уїхали і я сама підійшла до адміністратора, гроші мени повернули. Але проблема далеко не в тих 20 гривнях - СКІЛЬКИ ЩЕ ДАНА МЕРЕЖА БУДЕ ТРУЇТИ МЕШКАНЦІВ МІСТА? НАВІЩО ТАМ ЛЕЖИТЬ ТОВАР, НЕ ПРИДАТНИЙ ДО СПОЖИВАННЯ? ЧОМУ ВОНИ ПОЗВОЛЯЮТЬ НА ЦІННИКАХ ЛОСОСЯ ПИСАТИ СРОК ПРИДАТНОСТІ 3 МІС, А НА КРЕВЕТКАХ - 1 РІК???

 

 

Дуже прошу вас повпливати на роботу даного закладу і мережі взагалі,

думаю ви знаєте про дівчину, яка лежить в інфекційному відділенні після курки-гриль,придбаної у Вопаку на Бестужева.

 

 

З повагою,

Антонія

Зображення користувача Гість.
Гість

26/10/2017

Ніколи не ходіть у кінотеатр «5 елемент»! Адміністрація не захистить ваших прав! Попався шумний відвідувач, який сів на моє місце!якому мішали поїдання поп-корну ( а його, до речі, саме тут і продають і з чужим поп-корном не пускають!), пошіптування сусідів і, врешті-решт, він сказав: «Закрий рот»,- а за межами зали, коли я пішла до адміністратора!, обізвав «сукою»! Адміністратор же натомість нічого не розбирався, сказав, що всі питання до власника, а на моє прохання дати нам Книгу скарг і пропозицій, сказав, що її за законодавством уже давно непотрібно і в них її немає! Гроші нам все ж повернули, але «5 елемент» - це ми у вас востаннє! Бо зіпсований вечір, нерви і сльози Ви нам нині влаштували на всі 100!!!

Зображення користувача Артур.
Артур

18/04/2018

Ні один із вказаних номерів телефону на даний час не обслуговується. 

Зображення користувача Гість.
Гість

16/06/2018

Купила в ЄЛЬДОРОДО фен, пропрацював 2 тижні, перестав працювати. Звернулася з чеком  /де вказана гарантія 2 роки/ в магазин, що знаходився в Новій лінії. Не буду розписувати все - дуже довго. РЕЗУЛЬТАТ - пройшло 2 місяці, даний магазин закрився, фен знаходиться на гарантійному ремонті. Підскажіть куди звернутися, бо бажання користуватися феном залишилося.

Зображення користувача Володя.
Володя

18/10/2018

Доброго дня.  Купив холодильник марки самсунг з першого дня відділення холодильноі камери не працювало у заданому режимі, при настройках від +1до +7°с температура становить+10.+11°с. Звернувся в сервісний центр самсунг,прийшли поміняли плату і датчик температури температура стала у відповідності до норми і характеристики даного холодильника , проте через 5днів він знову перестав працювати. Все повторилось . Звернувся знову до сервісу самсунга пройшло 10днів і мені повідомили , що вони не знайшли поломки хоча холодильна камера все рівно  дає +9.+10°с при настройках у +3°с.  Тобто не зважаючи на іх заключення він є несправним і не відповідає цільовому призначенню. Дана поломка є критичною адже при такій температурі псуються продукти.  Сервіс самсунга відмовляється проводити ремонт або заміну товару на справний. Що мені робити? Куди звернутись для відстоювання своіх прав і повернення витрачених на купівлю  брвкованого по заводу холодильника коштів? Дякую 

Зображення користувача Гість.
Гість

04/01/2019

Добрый вечир

Прыдбав в аптеци мед технику

Вымирювач тыску прошло 5 днив, стан новый, не выкорыстовував хочу прыдбаты кращый, в аптеци видмовылы я прыймата товар назад! Що робыти

Зображення користувача Сергій.
Сергій

16/05/2019

Доброго дня, в мене відбулася наступна ситуація! 08.05.19 р я придбав телефон моделі Samsung Galaxy A10 в магазині "Алло" в м.Ужгород, пл. Петефі,13. В ході користування було виявлено технічний дефект дисплею! 11.05.19р я звернувся до магазину з приводу обміну на новий телефон, відповідно до Сттаті 8 про Захист прав споживачів. Зробивши акт технічного стану №115205 від 11.05.19р , отримав підтверження від офіційного сервісного центру , що недолік підтвердився, несправний дисплейний модуль пристрою та порушень умов експлуатації не виявлено. Тим самим виконав всі пункти Статті 8, але працівники магазину відмовили мені в обміні і змусили чекати 14 днів поки телефон їде на ремонт. Чому я людина, яка ЗОВСІМ не винувата в заводському браці, повиннен чекати 14 днів і потім ходити з ремонтованим дивайсом, це не правильно і не зручно! Мої права були в значній мірі порушені. НЕ КУПУЙТЕ ТАМ НІЧОГО І НІКОЛИ! 

Додати відповідь