Ви є тут

Великобританські матері проти комерціалізації Різдва

У Великобританії  громадське об’єднання «Спілка матерів»  виступає проти того, щоб діти напередодні Різдва складали списки бажаних подарунків «під ялинку», оскільки це веде до комерціалізації світлого свята Різдва Христового.

Спілка закликає відмовитися від написання подібних «списків бажань», їх підтримує також Архієпископ Кентерберійський Рован Вільямс.

Згідно дослідження, проведеного організацією,  84 відсотки британських батьків в останню хвилину купують ще кілька подарунків окрім тих, що фігурували у списку дитини. 46 процентів батьків не можуть собі дозволити купити усе, що їхнє чадо бажає, тому беруть гроші у борг, аби тільки догодити дітям. 59 відсотків батьків визнали, що часто купують подарунки зі складеного дитиною списку, які виявляються згодом зовсім непотрібними дитині з різних причин (наприклад, не підходять за віком).

За результатами опитування більшість батьків вважають, що діти дуже розчаровані, якщо не отримують на Різдво усі подарунки зі «списку бажань».

«На батьків напередодні свят чиниться великий тиск, щоб вони купували товари своїм дітям. Цей тиск йде від дітей, але часто є відображенням маркетингових зусиль фірм-виробників, які бомбардують щодня дітей масованими рекламними кампаніями, особливо у період свят», - цитує слова Архієпископа Кентерберійського газета The Daily Telegraph.

Коментарі
Зображення користувача sunike12.
sunike12

08/11/2012

Эта тема вообще очень интересна. На Рождество обговаривается все : Санта Клаус, олени, подарки, отдых. Про Иисуса, который и есть "именинник" , вспоминают очень немногие. Суть праздника утеряна. Точнее , подменена. Sad

Додати відповідь