Ви є тут
Українські діти сидять «Вконтакте» вже з шести років
Майже всі діти у великих містах України (96%) мають вдома персональний комп'ютер, з них 92% має можливість виходу в мережу Інтернет. 80% таких дітей зареєстровані Вконтакте. І це не тільки підлітки – це і чотири- та шестирічні діти. Такі дані опитування оприлюднило агентство Kids Market Consulting.
74% дітей розповіли, що взагалі не читають журнали.
Смартфон, планшет і гроші витіснили зі списку улюблених подарунків ноутбук і комп'ютер, які зайняли 4 і 5 місця відповідно. Мобільність (наявність стільникового телефону) дітей постійно зростає: з 35% в 2006 році до 61% в 2012.
«Повніє» і дитячий гаманець – сьогодні на кишенькові витрати у дітей та підлітків є близько 15-30 гривень щотижня. Заглянувши ж у дитячий кошик самостійних покупок, як і раніше, побачимо там морозиво, чіпси, батончики, сухарики, газовану воду, жуйки, дрібну канцелярію, диски з іграми та музикою, косметику, модні аксесуари, брелоки та журнали.
П'ятірка місць, де крім школи, вдома і двору можна знайти молоду цільову аудиторію – це заклади швидкого харчування, дискотека, кіно, атракціони і комп'ютерні клуби.
Довідка
Двічі на рік за власною ініціативою агентство Kids Market Consulting опитує 700 дітей від 4 до 16 років про їхні занятт у вільний час: що вони дивляться по ТБ, як користуються комп'ютером, які сторінки переглядають в Інтернеті, що думають про рекламу, скільки витрачають грошей та ін.