Ви є тут

Що повинні знати про маркування продукції дбайливі батьки?

В Україні вийшло унікальне видання для батьків «Еко-мама», яке дає вичерпне роз’яснення відносно потенційних загроз здоров’ю дитини, пов’язаних зі споживанням різноманітних товарів та виробів. Видання втілила у життя всеукраїнська громадська організація «Жива планета» спільно з Благодійним фондом «Рідне місто моє».

Статистика вперто підтверджує, що рівень захворюваності дітей в Україні за останні роки стабільно зростає, і цей сумний факт констатують в офіційних заявах представники від МОЗ України та ВООЗ. Серед захворювань дітей перше місце займають захворювання органів травлення, на другому - місці захворювання органів дихання і т.д.

В останні десятиліття створені десятки мільйонів нових хімічних речовин, значна частина яких потрапляє  в  харчові продукти людини і їх вплив на здоров'я та можливі наслідки - величезна і малодосліджена проблема. Полегшуючи і спрощуючи життя мільйонам людей, нові продукти і технології створюють явні і приховані небезпеки для всіх вікових груп, але в першу чергу для найвразливішої і найважливішої групи – наших дітей.

Все, що оточує дитину в побуті впливає на здоров’я: від пофарбованої стелі до вкритої підлоги, від маленької пластикової іграшки до ліжечка усі предмети несуть в собі пересторогу – матеріали з яких виготовлено товари для дитини, інгредієнти що входять до складу харчових продуктів. Тому дуже важливо, щоб мами свідомо обирали товари для своїх дітей, уміли орієнтуватися у маркуванні продуктів та товарів.

Упровадження проекту «Еко-мама» має на меті підвищити свідомість споживачів відносно вибору продукції задля створення оптимальних умов для розвитку та благополуччя дитини, спираючись на різноманітні маркування товарів та виробів, які дають уяву про їх безпеку та якість.

Маркування є єдиною мовою спілкування споживача та виробника, але в нашій державі це ахіллесова п’ята. Споживач зовсім незахищений, державний контроль за обігом продукції на ринку України, який повинні здійснювати державні органи влади в межах своєї компетенції, малоефективний.

Видання «Еко-мама» - своєрідний навігатор - допоможе роз’яснювати зміст маркування та знаків відповідності певних сертифікаційних систем, отримати більше інформації про властивості продукції і зробити свідомий вибір на користь здоров’я дитини, покращити стан її оточуючого середовища.

 Повнокольорове видання «Еко-мама»  об’ємом 64 сторінки унікальне ще й тим, що не просуває товари тієї чи іншої торгівельної марки, а дає виключно об’єктивну інформацію про зміст маркування та знаків відповідності різноманітних сертифікаційних систем.

Першу партію видань накладом 60 000 примірників заплановано поширити безкоштовно, починаючи з цього тижня, серед мешканців Києва через пологові будинки, дитячі поліклініки та лікарні, дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади.

З 1 листопада 2012 року українським споживачам будуть доступні електронні версії навігатора українською та російською мовами, які будуть розміщені на Українському порталі споживача з маркування продукції http://www.gpp.in.ua та web-сторінці Благодійного фонду «Рідне місто моє» на www.liko-holding.com.ua.

 Упорядники проекту пропонують усім засобам масової інформації підтримати громадську ініціативу та продовжити спілкування зі споживачем щодо оцінювання впливів на оточуюче середовище, рівнів безпеки та  якості продуктів харчування, промислових товарів, електронного обладнання відносно наукових досліджень та державних вимог, вимог ЄС, інших сертифікаційних систем, а також порад споживачу щодо вибору більш якіснішої та безпечної продукції на побутовому рівні на шпальтах видань.

Джерело: http://bizreliz.info

Коментарі
Додати відповідь