Дитина погано реагує на прохання. Не відповідає на прості питання.

Дівчинці 3 роки 9 місяців не хоче відповідати на питання:"Як тебе звати?", "скільки тобі років?". Не хоче повторювати віршики. Проте, може відтуворити його частину коли їй захочеться. Реченнями повними не розмовляє. Може декілька раз повторити слово, до тих пір поки не почує його у відповідь. Про себе говорить в третій особі "вона". На дитячих майданчиках краще грається з дітьми старшого віку ніж ровесниками і меншими дітками. часто обіймає дітей,  прагне їх доторкнутися руками і відбігти, зайнявшись своїми спрами. Оскільки діти 1,5- 2 років, реагують по різному, то дівчинка на майданчики виглядає "монтром". На мої прохання не чіпати дітей не реагує, сприймаючи все як гру. Іграшками ділиться, спокійно віддає, беручи, не запитує дозволу. У грі більше зосередена на своїх відчуттях і бажаннях. Протягом дня досить активна, пооте якщо зацікавиться книжкою, підстругуванням олівців, чи складанням пазлів, то може спокійно сидіти і 20 хв і біьше. Любить допомагати по господарству, на прохання принести віник, совок в більшості випадків реагує позитивно. З 2,5 років почала складати пазли на 20-25 шт. 

 Загалом якщо за основу взяти вікові вимоги розвитку дитини 4-го року життя , то наявні ознаки  відставання в розвитку. Тому, рекомендую якомога швидше звернутись до практикуючого корекційног дошкільного психолога та логопеда який зможе за результатами діагностичного обстеження рекомендувати корекційні заняття з психологом та логопедом. Ви також можете звернутись до медико-психолого-педагогічної консультації міста Ужгород.

Удачі Вам. З повагою Л.В. Нікітіна.