Ви є тут
Відставання розвитку у дитини
Добрий день! допоможіть мені порадою, бо відчуваю, що сил моїх все менше і менше ...
Маю синочка, виповнилося йому 3 рочки. А розмовляти детально і повторювати за нами не хоче. На звернення до нього , на своє імя реагує прекрасно, виконує усе що його попросиш - чи то іграшки позбирати, чи витерти пиль , принести кружку, тарілку і т д. Хазяйновитий, любить чистоту і порядок, з брудної тарілки їсти не буде))) їсть самостійно , блендером ніколи їжу не мололи, поїсть і за собою прибере, 2 рази мив по власному бажанні посуд. Миє підлогу. Кольори розрізняє, намагається самостійно вдягатися, сам обирає одяг... любить машинки, правда часто улюбленців міняє - то машинки, то йому трактори подобаються, то літачки ... любить лего складати, будує гаражі, дорогу, будинки. Також і ляльок не обділяє увагою, говорить Я тато)) Ліпимо і з пластиліна ))) малює олівчиками і фарбами...Любить допомагати на кухні, місить тісто, звісно по своєму ... любить торти - як тільки бачить домашній пиріг - показує радість, плескає в долоні і каже О Тойт, няманям!!! мама-мама-тойт!. Як по телевізору бачить кіндер - говорить О Коко, мам - це я розумію, що він мені пояснює, щоб я купила йому. Дивиться телевізор, слухає музику, любить укр.народні пісні Ой у вишневому садочку... Самостійно включає і виключає телевізор, переключає канали, дивиться Пуаро Агати Крісті, сам на нього включає.. потім полюбляє дивитися серіал Пока всі дома і Танька і Володька, кричить о Танька! Переключати не дозволяє. На планшеті дивиться свої улюблені мультики Робокар Поллі та Динозаври залізяки. як звати улюблених героїв сам каже - Рой, Тай . Часто грається, що він динозавр Тай... видає звуки динозавра, до речі дуже схоже. За день встигає усе і перегратися усіма іграшками і подивитися мультики . Любить діток, грається з ними. Коли щось не по його, просто ображається і іде до себе на ліжко, але швидко переходить. Любить обійми, цілувати дає себе, любить коли йому говорять що він вродливий, любить робити собі зачіски. Сам чистить зубки, це ми робимо з тих пір як йому виповнився рік. Говорить тато, мама, баба, дід, дай, 1,2,3 гав, хрю , мамо іди мий мий гав, мам хочу няма ням йойо - (хочу їсти йогурт), кабуніка- клубніка, кабася, катопілька (картопілька), кров, вава, А шото?, по (поїзд), зі, або бібі - машинка, кран. Коли говорю йому повторюй слова за мною, він дивиться на мене і каже - ніколи, або нехо. Коли щось загубить то починає ой ні, ні де , а де воно ?Ніколи нічого не візьме без дозволу, в магазині теж не робить істерики, любить продукти купляти, сам несе на касу. Маємо собаку - не бьє його і не боїться, вигулює його. На днях кажу йому, що зараз будемо вчити букви, добре ? він сказав так - знайшов потрібну книжку (знає де все лежить, кому воно належить), відкрив на букві б - сказав баба, показав і закрив книжку, і пішов гратися. Із казкових персонажів любить вовчика.
Сьогодні ходили до невролпатолога, докладно його не оглянувши, та він і не дозволив, правда без криків просто сказав , що не хоче і пішов))) вона сказала, що у малого мабуть затримка розвитку головного мозку, він на етапі півторарічної дитини. Ще як на зло у вікні сиділа ворона, а він о кар і почав каркати))) Будь-ласка я вже не знаю, що робити не хочу мучити дитину, він у мене більш самостійний, якщо мені погано, він дістає свій лікарський набір і лікує мене, правда він грався, а мені дійсно було погано. Ліки пьє добре, не відмовляється, бо знає, що ліки. Знає дорогу до дому, розпізнає місцевість.
Невже у нього таке дійсно явне вираження відставання? 27 грудня будемо робити ЕЕГ.
Доброго дня. Дуже детальний опис Вашого сина. З чого можна зробити висновок, що Ваш хлопчик на певних етапах розвитку не відхилявся від норми. Я маю наувазі розвиток соціально-побутових навиків та навиків ігровї діяльності. Але мова однозначно відстає. Варто не забувати, що відсутність мови це вторинний фактор. Так як соціально та психологічно хлопчик з Ваших слів загалом не відстає від вікових вимог, то варто шукати медичну проблему. А саме, що не дає, або заважає розвитку мови та мавленню. Тому ваше майбутнє обстеження дасть біль більш картину стану розвитку сина. Але у цій справі потрібна співпраця компетентного медичного персоналу та батьків. Адже як правило після медикаментозного лікування починається довготривалий процес корекційно-розвивальної роботи з дитиної психолога та за потребою дефиктолога.
Бажаю Вам успіху та наснаги.