Ви є тут
Дитина не реагує на своє ім'я? Що робити?
Моїй дитині 1,6 рочки. Дитина не реагує на своє ім'я, не виконує звичайних інструкцій: дай, принеси тощо. Не вимовляє слів, тілики лепече. Сама по собі дитина дуже активна, майже завжди в русі, грається іграшками, кидається ними, на людях такий же, дивиться у очі людям, підходить до незнайомих і малознайомих людей. Перевіряли слух - все добре. Консультувалися у невропатолога, в результаті висновок гіперкінетичний розлад поведінки з затримкою мовного розвитку. Та діагноз ще не підтверджений. Консультуємося у генетика, бо дитина дуже світла, хоч ми з чоловіком такі ж! Генетик між іншим сказав що це прояви аутизму (обстежувала дитину після довготривалого забору крові, дитина плакала і не хотіла злазити з рук, боялася лікаря в білому халаті)!!! Направляють до психіатра. Що робити далі я не знаю, дуже переживаю за розвиток дитини? У дитини вроджена вада сечовидільної системи, постійно на ліках, часто хворіємо, чи може соматична хвороба призвести до порушення розвитку дитини???
Доброго дня. Зі всього вище написано зрозуміло, що Вам варто звернутись за консультацією до кваліфікованого дитячого психіатра і на мою думку варто вислухати не одного, а декількох. Адже, в нормі у дитини з’являються перші односкладові слова приблизно в рік. Хлопчики зазвичай трохи пізніше, але на своє ім’я дитина вже однозначно реагує. Нажаль за інформацією, яку Ви надіслали у дитини є ознаки порушення у сфері сприйняття зверненої мови від оточуючих та порушення комунікативної функції. А це дійсно характерно для дітей які мають розлади аутичного спекру. Але не варто опускати руки та панікувати. Вам потрібно ознайомитись з консультаціями фахівців та їхніми рекомендаціями щодо корекції як з боку медиків так і інших фахівців. При якісній, фаховій корекції дефектологів, психологів а згодом логопедів, діти з розладами аутичного спектру (або якщо виявиться, що в дитинки затримка психомового розвитку) досягають суттєвих результатів. Варто також слідкувати і за розумовим розвитком дитини, який має значний вплив на подальшу соціалізацію та адаптацію дитини в суспільстві, дитячому садочку та в школі. Терпіння вам та наснаги.